Текст
Балалар мекемесінде ата-аналармен жұмыс педагогикалық қызметтің басым бағыты болып табылады. Отбасы институтын нығайту қажеттілігін балалар ортасында жұмыс істейтін барлық мамандар түсінеді. Отбасында ғана бала толыққанды өмір сүре алады, ал жақсы отбасында ол бақытты болады.
Балалармен жұмыс істейтін тәрбиеші ата-ананың тәрбиешісі бола алмайды – «төмен» қарым-қатынас ешқашан тиімді болған емес. Ата-аналармен қарым-қатынас тек педагогикалық қолдау принципі бойынша құрылуы мүмкін - балалардың өзекті мәселесіне көмектесу, ұсыну, назарын аудару.
Оқушылар мен студенттердің ата-аналарымен жұмысты жоспарлау тиімді өзара әрекеттесуді құрудың алғашқы қадамы болып табылады. Ата-аналар жиналысын өткізудің әртүрлі формаларын пайдалана отырып, ата-аналарды балалар ұжымының өміріне қатыстыра отырып, мұғалім ата-аналық активтің бірлігіне қол жеткізе алады. Ата-аналар комитеті топтағы бірінші көмекші мұғалім және сыныптағы мұғалім.
Бірлескен мерекелер, экскурсиялар, мерекелер, отбасылық өнер көрмелері - педагогикалық тәжірибе педагогикалық, балалар және ата-аналар қауымының байланысының мысалдарымен толы. Мұндай бірлікте балалар ересектер әлемінің сенімді, күшті және қауіпсіз екенін түсінеді.